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131st VFS 'Death Vipers'

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Bug HUD et indicateurs

 Photo KEAPS 14 juil. 2018

Ca sera fixé dans la prochaine release :)

Fichier joint  Capture d’écran 2018-07-14 à 15.30.21.png (1,31 Mo)
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Fichier joint  Capture d’écran 2018-07-14 à 15.30.06.png (866,53 Ko)
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 Photo Maverick 14 juil. 2018

Beurk ! Y sont graves ces Dev !! :warn:
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 Photo Checky6 14 juil. 2018

Tout à fait d'accord avec toi Maverick :gg:
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 Photo Wilco 15 juil. 2018

c'est juste le fils du pilote qui a foutu ses fesses dans le siège et s'est amusé à graver ses initiales sur chaque cadran/vitre avec les clés de la voiture du père :P.
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 Photo Lucky-O 22 juil. 2018

En effet, c'est corrigé, et le JTAC IA refonctionne avec un marquage WP + Laser pour nos GBU.
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 Photo Lucky-O 24 juil. 2018

Le ravitaillement en vol est enfin possible en multi sur l'Open Beta hotfix 7 du 20/07/18
testé uniquement avec bidon ventral et KC130.
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 Photo KEAPS 24 juil. 2018

Le vario avec l'inscription qui suit le mouvement de la flèche est normal ! J'ai été étonné mais j'ai vu la photo d'un 2000 et c'est bien comme ca ! C'est avant que c'était pas bon ! Pour une fois !

Fichier joint  vario.jpg (126,77 Ko)
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 Photo Maverick 24 juil. 2018

J'confirme ! C'est bien à l'envers ici ^^

Fichier(s) joint(s)

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 Photo KEAPS 26 juil. 2018

C'est quoi ce TDB Mav ? Quelle version de 2000 ?
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 Photo Maverick 26 juil. 2018

M2000N à Istres.
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 Photo Lucky-O 18 janv. 2019

Derniere mise à jour de l'Open Beta DCS 2.5.4.26368
DCS M-2000C by RAZBAM
  • Fixed Easy Radio bugs, allowing use of Radio panel and SR Radio
  • Fixed English cockpit modelling issue
  • Fixed reversed Head movement of exterior pilot
  • Added new animation process for Instrument controls
  • Added new animation process Switches and Knobs
  • Fixed the pilot's animation of arm in full forward movement
  • Fixed visor showing when ejected
  • Fixed Sun glare showing on cockpit instruments
  • Fixed minor problem with Roughmet texture on the Vertical RWR
  • M07: removed the Hercules causing problems with taxiing
  • M10: corrected AI behaviour and fixed bug where bandits would crash one into another
  • M12: changed the starting time to 9am
  • Updated M2000C Afterburner effect
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 Photo Lucky-O 18 juil. 2019

Final PCA/HUD updates after review by our friends at the AdA:
1. PCA and HUD are now independent of each other. So HUD mode does not depend on selected weapon nor master arm position.
2. Master Arm now just enables weapons release/fire. Setting to SAFE or ARM does nothing else. When the switch is in the ARM position the weapon code will stop blinking in the HUD.
3. HUD automatically enters into AA mode when: Selecting CAN or MAGIC by using the HOTAS button, or by selecting POL or Super 530D on the PCA.
4. MAG button on the PCA does NOT select Magic. It performs other functions: enabling the missile and starting MAV search.
5. Selecting an AG weapon will NOT set the HUD and aircraft systems to AG ATTACK mode. Only the PCA will enter into AG mode.
6. To set the HUD, actually the entire aircraft systems, into AG ATTACK mode the pilot must click the PIP HOTAS switch forward (it is the same switch that sets the Special Modes when in AA mode).
NOTE: An AG weapon must be selected for the aircraft to enter AG ATTACK mode, otherwise AA Special modes will be invoked.
7. With the HUD/Aircraft in AG ATTACK mode, clicking the PIP HOTAS switch back, will save the AG weapon selection and release parameters, return the HUD/aircraft to NAV mode. The PCA will also enter NAV mode. The AG weapon remains selected.
8. CAN and MAGIC can only be selected via HOTAS.
9. Trying to select a weapon on the PCA when the system is in CAN or MAGIC modes is not possible.
10. Selecting AA Special modes will activate the radar, even if the switch is in the SIL position.

Note: Selecting an AA weapon (CAN, MAGIC or S530D) will not change the radar status.
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